Milyen típusú tartozásokat vállalnak be a követeléskezelés során?

Magán- és céges követelések kezelését egyaránt vállaljuk. Ide tartozhatnak magánkölcsönök, szerződésből eredő fizetési késedelmek, ki nem fizetett számlák, szolgáltatási vagy bérleti díjtartozások, valamint munkadíjjal, megbízással, adásvétellel kapcsolatos kintlévőségek. Fontos, hogy minden esetet egyedileg vizsgálunk meg, figyelembe véve a követelés jogalapját, dokumentáltságát és elévülési idejét. Célunk, hogy jogszerűen, hatékonyan és lehetőség szerint peren kívüli megoldással érvényesítsük ügyfeleink jogos igényeit.

Mennyi idő alatt lehet behajtani egy követelést?

A követelés behajtásának időtartama több tényezőtől függ, például az adós együttműködési hajlandóságától, a követelés dokumentáltságától és attól, hogy szükség van-e jogi eljárásra. Egyes ügyekben már néhány héten belül eredményt tudunk elérni, más esetekben – különösen, ha bírósági út szükséges – hónapokig is eltarthat a folyamat. Minden esetet egyedileg kezelünk, és a lehető leghatékonyabb, jogszerű megoldásra törekszünk.

Követeléskezelési ügyben, Jogilag biztonságos a módszer, amit alkalmaznak?

Igen, minden követeléskezelési eljárásunk megfelel a hatályos magyar jogszabályoknak. Kiemelten figyelünk arra, hogy az ügyintézés minden lépése jogszerű, dokumentált és átlátható legyen. Etikus módon, fenyegetés és nyomásgyakorlás nélkül, de határozottan képviseljük ügyfeleink érdekeit.

Mi a menete, ha elindítom Önöknél a behajtást?

A folyamat első lépése az ügy részletes átvizsgálása: megismerjük a tartozás körülményeit és a rendelkezésre álló dokumentumokat. Ezt követően kidolgozunk egy egyedi stratégiát, amely lehet felszólítás, egyeztetés vagy – szükség esetén – jogi eljárás. Folyamatosan tájékoztatjuk Önt a fejleményekről, és törekszünk a gyors, jogszerű és eredményes megoldásra.

Milyen típusú biztonsági rendszereket kínálnak?

Kínálatunkban megtalálhatók riasztórendszerek, kamerarendszerek , beléptető rendszerek, mozgásérzékelők, tűzjelzők és egyéb modern biztonságtechnikai megoldások. Minden rendszert az adott helyszín adottságaihoz és az ügyfél igényeihez igazítva tervezünk és telepítünk.

Milyen garanciát vállalnak a telepített rendszerekre?

A telepített rendszereinkre általában 12–36 hónap garanciát biztosítunk a berendezéstől és a gyártótól függően. Emellett a kivitelezésre is garanciát vállalunk, így ha bármilyen technikai vagy működési probléma merül fel, gyors és szakszerű megoldást nyújtunk.

Tudnak segíteni meglévő rendszer frissítésében vagy bővítésében?

Igen, meglévő biztonsági rendszerek felülvizsgálatát, korszerűsítését és bővítését is vállaljuk. Legyen szó elavult kamerákról, hiányos védelemről vagy új igények megjelenéséről, segítünk a rendszer optimalizálásában és korszerűbb, hatékonyabb megoldások kialakításában.

Milyen ügyekben kérhető magánnyomozó?

Magánnyomozói szolgáltatásaink igénybe vehetők hűtlenségi ügyekben, eltűnt személyek felkutatásánál, céges háttérvizsgálatok esetén, bizonyítékgyűjtéshez, valamint zaklatás vagy csalás gyanúja esetén. Minden megbízást diszkréten, jogszerűen és bizalmasan kezelünk.

Teljes titoktartásban dolgoznak?

Igen, szolgáltatásaink során teljes körű titoktartást biztosítunk. Minden ügyfél adatait, információit és ügykörülményeit bizalmasan kezeljük, és azokat harmadik félnek semmilyen formában nem adjuk ki.

Hűtlenségi gyanú esetén miben tudnak segíteni?

Ilyen esetekben megfigyeléssel, dokumentált bizonyítékgyűjtéssel és háttérvizsgálattal segítünk tisztázni a helyzetet. A munkát diszkréten, a törvényes keretek között végezzük, és a megbízó részére minden információt részletesen átadunk.

Mit tehetek, ha a bérlő nem hajlandó kiköltözni?

Ilyen esetekben jogi úton, megfelelő eljárásrenddel kell fellépni. Segítünk a felszólítások, felmondások előkészítésében, szükség esetén bírósági eljárás kezdeményezésében is. Fontos, hogy ne alkalmazzon önkényes eszközöket – mi törvényes, dokumentált és eredményes utat kínálunk.

Mit tehetek, ha követeléskezelő vagy végrehajtó zaklat?

Ha úgy érzi, hogy a követeléskezelő vagy végrehajtó túllépi a hatáskörét, esetleg zaklató módon jár el, érdemes szakemberhez fordulni. Segítünk átvizsgálni az ügyét, és ha szükséges, panaszt tenni az illetékes hatóságoknál, valamint jogi lépéseket kezdeményezni a jogsértő eljárás megállítására.

Lehet egyezkedni a hitelezőkkel, ha nem tudok fizetni?

Igen, sok esetben van lehetőség egyezségre jutni a hitelezőkkel részletfizetés, haladék vagy részleges tartozáselengedés formájában. Ebben segítünk közvetíteni, tárgyalni és jogilag korrekt megállapodást kialakítani, amely mindkét fél számára elfogadható.

Magánszemélyek is fordulhatnak Önökhöz adósságproblémákkal?

Természetesen. Magánszemélyek részére is kínálunk segítséget, ha túladósodtak, követeléskezelő zaklatja őket, vagy végrehajtási eljárás indult ellenük. Célunk, hogy jogi támogatással, tárgyalással és személyre szabott stratégiával segítsük a kilábalást a nehéz helyzetből.

error: MÁSOLÁS LETILTVA ! A weboldalon megjelent kép és szöveg az üzemeltető szellemi terméke, ezért ennek engedély nélküli másolása jogi következményekkel jár.